tisdag 23 oktober 2012

Allt var tråkigt, förutom det roliga

Tisdag. 
Jag utnämner här med tisdagar till veckans segaste. Jättelångt till helgen, både den som var och den som komma skall. Ingenting kul händer på tisdagar, någonsin. 
Förutom när min kollega råkade skrika "visa pattarna" till en kvinnlig chef från en annan avdelning. Som dessutom råkar vara den strängaste och minst skämtvänliga. Då stod jag och Karin och vek oss av skratt. Och han skämdes ihjäl och hon kollade på honom med en blick som sa "vad säger du nu?" och tillslut säger han "ja det här var ju inte alls pinsamt". 
Lika bra att vi redan nu utnämner det till veckans roligaste. Herregud. 

Utöver det, inga skojigheter. Har varit sjukt trött och haft huvudvärk exakt hela dagen. Så jag ska nog sova illa kvickt så att jag är pigg som en näktergal imorgon. 

Imorgon ska jag inte vara på det där kontoret där vi skriker obscena saker åt våra chefer, utan jag ska vara på SU och plugga flitigt. Lär gå så bra så. 

Nu, intag av sömn. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar