måndag 15 oktober 2012

Måndagar är bra.

Nu tänker jag gå lite emot strömmen och säga att måndagar är lite av en ny favoritdag. Ni kan kalla mig alternativ-Linda, alla ni måndagshatare där ute.
De senaste måndagarna och de närmaste måndagarna framöver har jag och kommer jag inte att jobba, jag kommer istället att tillbringa de på universitetet för att ha seminarium. Nu gillar jag mitt jobb, men måndagar på kontoret har en rätt tråkig stämning.
Måndagar på universitetet behöver nödvändigtvis inte heller vara så himla spännande, men jag har hamnat i en sån himla härlig grupp. Så vi sitter hela förmiddagen och säger smarta saker och sedan äter vi soppa till lunch och sen går vi på seminarium och säger ytterligare smarta saker där. De här seminarierna är så bra upplagda också och som den nörd jag är så blir jag så glad av sånt. Så jag har helt enkelt haft en fantastiskt fin dag på universitetet och har fått känna mig så smart så och det är mer än välkommet.

Nu regnar det jättemycket så jag tänker inte röra mig en meter utanför lägenheten. Så det så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar