söndag 7 oktober 2012

Ytterligare en sjukt fin helg

Hejhej. Idag är det söndag och som alla andra söndagar så måste jag plugga och fixa och dona med massa viktiga saker. Men det orkar jag självklart inte med, vill bara sätta mig på en bänk i solen och dricka kaffe och prata om roliga saker tills solen går ned.

Helgen har iallafall varit så fruktansvärt fin, mina helger är det så ofta nu för tiden. I fredags var vi på lite AW för Nicklas som slutade och flyttar till Malmö för ett topphemligt jobb. Jättecoolt, men tråkigt för oss.
Igår var det jättefint väder, så vi var ute och gick ungefär hela dagen, riktigt hurtigt. På kvällen firade vi Elin P som har fyllt år, jättejättemysigt och jättejättekul var det. Elin hade bakat så sinnes goda cupcakes som jag åt som om det inte fanns någon morgondag. Så sjukt goda.

Just nu önskar jag att jag hade haft lite mindre att göra så att jag kunde åka på spontana resor till Uppsala mitt i veckan, men nej, jag tyckte ju att det var en bra idé att skriva upp mig på jobb varenda dag som jag inte går i skolan. Så går det.

Nu ska jag nog ta mig ut i solen en stund och sen ska jag plugga som aldrig förr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar