tisdag 30 oktober 2012

just another magic tuesday

Hejehjejejeejjj.
Hur mår ni? Bra? Knallar och går? Huvudet upp fötterna ner? Höhöhöhöhö
Nämen satteh det är ju tisdag idag, även känt som Lindas hatdag. Hur har denna dag utmärkt sig undrar ni då? Hör och häpna, nu ska ni få reda på precis det.
Dagen började med att jag absolut inte ville gå upp, aldrig mer någonsin och jag förstår mig inte på de som säger "men det är ju ändå lättare att gå upp den här veckan när det är ljusare". Nej, det är lika hemskt som alltid. Jag var dock tvungen att gå upp för jag skulle till vårdcentralen och visa upp lillarmen min. Träffade en sån himla gullig läkare, han var så snäll mot mig att jag inte kom på förren långt senare att jag inte alls förstod vad som var felet. Fokuserade bara på hur snällt han pratade än på vad han faktiskt sa. Ja, det är inget livshotande iallafall. Bra.
Sen har jag skrivit på tentan, satt på biblioteket och var väldigt effektiv, klapp på axeln. Åt lunch med Sanna och det är ju alltid kul. Hade sista föreläsning för denna kurs och jag valde att sova igenom den. Ingen klapp på axeln.
Sist men absolut inte minst så bestämde jag mig för att promenera lite i det helt okej fina vädret, så jag gick av vid Slussen och gick ända till Svedmyra med friska steg. Sen blev det mörkt och jag fick skavsår. Men helt klart värt, kände att jag få så mycket energi. Behöver all energi jag kan få, för ikväll ska jag fortsätta att skriva på tentan.
Wihooo. Wihoooo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar