lördag 13 oktober 2012

Sen dog jag.

Hejhejhejhej.
Lördag igen. Jag har ingenting planerat ikväll och det är så skönt, var så länge sedan. Jag ska bara ägna kvällen åt att plugga, vilket kanske inte alls är kul, men jag måste och det är okej, för jag hade lite mitt i veckan-helg istället. Var i Uppsala och blev bortskämd. Åt kladdkaka hela tiden och mandelflarn och hembakade knäckebröd. Jag hade det alltså riktigt bra och var mätt och glad.
Jag åkte ifrån Uppsala i torsdags morse, fick gå upp svintidigt för att hinna till jobbet i tid. Sov alltså jättelite och var trött som en gnu hela dagen, men det var så himla värt och jag skulle göra om det varenda dag.

Vad gör man inte för lite glädje. Eller lite glädje är en underdrift. Mer rosa moln med fluffiga kanter där små glittriga enhörningar skuttar omkring - glädje.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar