måndag 29 oktober 2012

allting kan ju inte gå bra.

Nu när det är Hurricane Sandy håller på att härja i USA så är det kanske inte läge att klaga över vädret här i Stockis, men oj vad det blåser. Kallt och regnigt är det också. Tänker inte gå ut något mer idag helt enkelt. 
Har för övrigt haft en riktigt risig dag, har jobbat hela dagen och gick ifrån jobbet både arg, frustrerad och lite ledsen. Sen så blåste jag nästan bort och det var förseningar på hela gröna linjen. 
Så först ska jag bara gråta av mig alla dessa frustrationer jag har och sen ska jag skriva på min hemtenta. 
Och dricka massa kaffe och äta godis. 

Men även om dagen har varit dålig, så kommer det bli bättre och ordna sig och allting kommer bli bra tillslut. Sen hade jag återigen den finaste helgen typ någonsin, flyger på rosa fluffiga moln. Börjar gråta lite av finhet också. 

Lalala, jag har det så bra. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar