måndag 5 november 2012

its time

Idag känner jag mig som ett litet ångestmoln och allting har varit jobbig och jag blir arg på den nya kursen, hur dålig får en institution vara? Och det var stopp på gröna linjen och jag stod tjugo minuter på perrongen i gamla stan och tittade på de fulla tågen som åkte förbi och kunde inte förmå att kliva på för jag orkade inte bli kvävd. Självklart regnar det och är kallt också, är långt till fredag osv osv.

Men, vad bra att jag kan pigga upp mig själv genom att kolla på den här fantastiska videon som Tanya har gjort. Det är fina klipp från den bästa resan med de bästa människorna. Ett litet lyckklipp helt enkelt.

http://vimeo.com/52179835

Ja nu funkade det inte att lägga in klippet här, så ni som är intresserade får helt enkelt klippa på länken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar