söndag 25 november 2012

lite svinn får man räkna med

Ja, igår var det lördag med allt vad det innebär. För min del innebar det hejdå-kväll för Elin som ska spendera fem veckor i Kenya. Vi hade det jättekul såklart, blev bara lite sentimentala och hej vad ni är världens finaste människor.
Kvällen var alltså väldigt lyckad om man bortser från följande:
* Mitt armband gick sönder.
* Mina byxor gick sönder. I gylfen. Den gick ej att stänga, dragkedjan var helt trasig.
* Jag hade en magkort tröja...
* Min bästa kofta försvann i garderoben och kom aldrig mer igen.

Så jag kom inramlandes i lägenheten glad och full och en trött kille undrade vad i hela friden jag egentligen hade sysslat med.

Bra.

Fin helg som vanligt, himla glad över att ha spenderat kvalitetstid med han som jag är kär i, glad över att ha träffat Malin som det var evigheter sen sist, glad över att ha fina människor i mitt liv och så vidare.

Ledsen över mina materiella förluster samt att min arm gör ont. Glädjen övervägen ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar