måndag 30 maj 2011

safari disco club

Så, nu har jag återhämtat mig från helgen.
I fredags var vi som sagt ute och firade att vi lämnat in våra uppsatser och...ja, finns väl inte så mycket mer att säga om det. Extremt kul var det.
Lördagen var som bekant inte lika kul. Absolut inte. Efter att jag ätit middag vid sju-snåret så började jag bli människa igen. Herre min påse.
I går gjorde jag inget vettigt alls, förutom att äta middag med min kära Björn som jag inte fått se på evigheter för att militären håller honom i ett järngrepp. Att ens flickvän saknar sin pojkvän är tydligen inte godtagbar anledning till permission. Dåligt.

Den här veckan ska jag ägna åt att läsa alla uppsatser, opponera på en, sitta på 5(!!!!) timmars opponering och gå på Smaka på Stockholm minst två gånger. Åh buffalo wings <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar