måndag 9 maj 2011

Lilla helgen

Halli Hallå.
Nu är det måndag och jag borde verkligen intensiv arbeta med min B-uppsats. Det gör jag inte för tillfället, utan valde att skriva detta först. Men sen, då jävlar! ÅNGEST!

Helgen har varit bra, på fredagen hade vi lite middag och mys, alltid trevligt. Kollade på The Last Song och alla filmer med Miley Cyrus förstörs när man säger att hon ser ut som en häst. Lägg till en Björn som gnäggar varje gång hon visar tänderna. Dålig film ändå (kanske något för Linn med andra ord?).
På lördagen så låg vi flickor på altanen och stekte och önskade oss en pool. Önskan slog en in, så vi blev bara brända och svettiga. På kvällen blev det ännu mer mys. Dagen efter följde mer stek.
Det mest häpnasväckade var väl att jag var och simmade igår. Var jättelänge sen, så det var verkligen kul.

Gud, jag har verkligen inte gjort någonting kul och spännande värt att berätta. Blir så otaggad på att röra mig när det är så varmt och skönt hemma hos mig. Väldigt otaggad på att gå på klubb. Fast vill gärna sitta på uteservering varje kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar