fredag 6 maj 2011

lilla håret

Måste ju berätta att jag har kapat håret. Långa håret är gone. Så himla skönt, var så trött på mitt långa hår.
Innan jag klippte mig hade jag en vision om hur det skulle se ut, vilket jag förklarade för min kära frisör till lika salongsägaren, till lika min barndomsbästis och hon klippte mig så. När luggen var klippt precis som jag ville ha det sa jag "Jag har har ångrat mig". Skräcken lyste i Madeleines ögon "Har du ångrat dig?!". "Ja, alltså, jag vill nog ha mer rak lugg än sne."
HAHA, hade ju varit väldigt roligt om jag ångrat hela grejen och vi hade fått göra hårförlägning istället.

Självklart tänker jag inte ladda upp en bild på den lilla håret, utan ni får ta er tid att träffa mig.
Snart kommer Björn hit och lite senare kommer Jessica hit. Sen ska vi äta fajitas och lilla Erika får också vara med på det roliga. Kommer nog bli fint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar