söndag 1 maj 2011

Lilla helgen

Halli Hallå. Idag är det söndag och det är extra mycket vilodag över denna söndag.
I fredags var det tenta som gällde, det gick väl bra. Efter det var det tentaöl, det gick ännu bättre. Vi började med hamburgare på Max, vidare för öl på söder, vidare för mer öl hos Björn lilla förfest. Trots lite dålig stämning i gruppen pga lite för intervestiga människor, så var det en riktigt bra kväll.
Lördagen började med att jag sprang till systemet, lilla alkisen som jag är. Skrev halva PM:et, duktig där. På kvällen var det ännu mer fest med massa trevligt folk. Dock så dog festen lite snabbare än väntat, men kanske var lika bra, min huvudvärk har inte varit kul, men ändå relativt lindrig.

Nu ska jag städa lite här på rummet och skriva klart PM:et. För övrigt tycker jag att ni ska lyssna på Peter Bjorn and Johns nya platta, sjukt grym. Fast Linn behöver inte göra det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar