måndag 9 maj 2011

Genom eld

Jag har en vän som är en av de där få underbara människor som man klickar med från första stund. Som kanske har samma hårfärg, musiksmak och allt annat som är viktigt. Den här vännen är även en sådan vän som alltid ställer upp på allt sånt där jobbigt kärleksprat och prat om allting som känns jobbigt här i livet. Vännen som jag talar om har även, som många av oss, råkat ut för bland de värsta av det motsatta könet.
Anledningen till att jag skriver detta är inte att få er andra att verka som dåliga vänner, det är ni inte. Nej jag skriver detta för att hon just nu är rädd att dö av underbarhet. Jag vill att alla där ute ska hålla tummarna för henne nu, men jag tror inte att det behövs, för jag är säker på att det kommer att bli hur bra som helst.

Jag tillägnar denna låt åt henne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar