måndag 23 maj 2011

le weekend

Halli Hallå.
Måndag och inlämningen närmar sig med skrämmande stora steg. PAPAPAPADAM. Ingen stor panik ännu, men ge det några dagar så är nog den inställningen bortblåst.

Helgen var superfin. Fredagen började med ett handledningstillfälle som gick bättre än förväntat. Efter det mötte jag Björnis vid hans andra hem, dvd K1 (livgardet??), iallafall, där han leker militär. Jag kände mig mycket malplacerad gällandes min outfit (klädd för kvällens bravader), men i sinnet var jag på rätt plats. Jag fick hälsa på hästarna och klappiklapp och gosisos och snuttisnutt. Så himla fina hästar. Blev jättesugen på att rida, måste planera in det i sommar.

På kvällen var det premiär för Sommar! som man var mer eller mindre tvungen att gå på. Alla andra tänkte tydligen likadant och det var hur mycket folk som helst. Hur som helst hade jag jättekul och det kändes som att någon dragit tillbaka klockan till förra sommar. På vägen från Sommar till BK träffade vi Leila K som tiggde pengar av oss. Då vi tyckte att hennes argument hade logiska luckor så nekade vi henne. Väl inne på BK googlade vi Leila K och det visade sig att när hon sa "det är jag som är Leila K!" så var det inte endast drogerna som talade utan det var sant. Enligt wikipeida är hon dessutom hemlös. Hemska människor vi är.

På lördagen fyllde min kära mor åt så jag ägnade hela dagen i hennes ära. Trevligt värre det med.

Sedan dess har jag mest jobbat på uppsatsen. Skypat med Katta har jag också gjort, det var så roligt att prata med henne. Hon kommer hem i juli igen och fan vad kul vi ska ha då! I can't wait tills alla snuttisar där ute i världen kommer hem igen så vi kan få lite ordning på festligheterna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar