torsdag 19 maj 2011

lägg energi på det som ger energi

Åh jävla uppsats alltså. Det får gå som det går, med andra ord DÅLIGT. Så då ska jag inte prata mer om det.
Lite roliga saker har jag varit med om trots allt de senaste dagarna. I tisdags, efter seminariumet åkte jag till Vinterviken för att hälsa på Josabeth och henns café. Var jättemysigt och god mat. Tycker att alla ska besöka Vintervikens trädgårdscafé i sommar, god mat och alkoholrättigheter.
I går träffade jag finaste tjejerna. Vi åt yougurtglass i kungsan och snackade skit. Smed planer om att rädda världen och lite så. Gick och kollade lite i affärer sen och jag gjorde av med pengar. Passade på att läppstifts-shoppa som jag har velat göra så länge, ett fint från Mac blev det. Nöjd tjej.

Jag åt nyss en brakmiddag, så är mätt som en gnu, men skulle inte tacka nej till godis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar