måndag 13 februari 2012

Somebody I used to know

Så, idag var det tenta-dags. Har som vanligt ingen aning om hur det gick. Ingen som helst känsla. Jag skrev saker på ett papper och ja...
Efter tentan var jag helt snurrig så jag bestämde mig för att åka hem till lille familjen och bara vara. Där blev jag gödd med mat och glass, tvtittande och kärlek.
Min pappa var så rolig och skulle ge mig tips på en serie jag borde börja kolla på.
Pappa: Den är jätterolig, pappas pengar heter den.
Jag googlar.
Jag: Pappa, den går på barnkanalen.
Pappa: Ja, men jag tror att den är för de lite äldre barnen.

Haha, gulle-pappa, 54 år följer serie på barnkanalen och tipsar sin dotter 21 år.

För övrigt så har jag lyssnat sönder den här låten:

Så himla bra, så här i alla hjärtans-dag tider och allt. Now you just somebody I used to know.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar