torsdag 16 februari 2012

en liten torsdag

Halli Hallå.
Sitter i min lilla säng och undrar vart all min energi tog vägen. Blev så himla trött helt plötsligt.
Igår åkte jag hem till Tanya där vi gjorde Pad Thai (typ). Hur gott som helst var det. Tanya sov som en stock och vägrade gå upp. Jag var väldigt hurtig och åkte iväg och tränade. Inte helt nöjd med passet då det endast spelades Carola, Orup och Magnus Uggla. Det värsta var att efteråt var det flera som gick fram till tjejen som höll i passet och sa "gud vad bra musik det var". EH NEJ ville jag säga då, men det gjorde jag självklart inte, utan jag tänkte bara "okej boka aldrig pass med den här ledaren igen".
Var även på SU och fikade med fina Laura, det var hur trevligt som helst.
Jag funderar på om jag inte ska gå och sova snart, imorgon måste jag vara pigg, har världens utgång planerad. Det blir dans natten lång.
Blir nog fint.

1 kommentar:

  1. Så fint att bli omnämnd på din blogg. Vår torsdagsfika var faktiskt dagens höjdpunkt, även om finskan med lustiga personbeskrivningar och långa listor på sjukdomsnamn inte var fy skam den heller.

    SvaraRadera