söndag 5 februari 2012

In New York

Vet ni vad jag har gjort? Jag har bokat flygbiljetter till New York! I augusti åker jag med bästa tjejerna till New York och bara lever livet. Kommer att bli det bästa någonsin.
När vi gick på gymnasiet och var 17 så sa vi "när vi alla är 21 ska vi åka till new york och leva sex and the city-liv". Det är alltså nu det händer, på riktigt. Jag älskar att vi verkligen ska göra det, något som vi drömt om sen vi var 17 och det låg långt in i framtiden. I sommar händer det alltså.

Annars så ägnade jag kvällen åt att kolla på melodifestivalen, Elin led och vi kom på en ny dricka-lek. Drick varje gång någon har på sig något glittrigt. Hela tiden. Det absolut bästa var när Sarah Dawn Finer stod och pratade och publiken bakom blev helt ifrån sig. Gjorde miner och fram med peacetecknet och de drog fram alla sina kompisar, så att alla kunde få vara med i TV. Det var så fint, rörande och framför allt, hysteriskt roligt.

Nu ska jag plugga. Fun fun fun!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar