fredag 24 februari 2012

Hejsan

Igår var det dags för studentpub. Jätteroligt och lyckat blev det, hur många människor som helst kom dit. Drack massa öl och hängde med sköna människor.
Sen åkte jag hem och fylle-skypade i vanlig ordning.
Ikväll blir det ännu mer fest, måste återhämta mig lite tills dess. Livet som student alltså, you gotta love it. Party and party and yeah. Sen att jag måste plugga hela lördagen är en annan sak.
Nu måste jag diska och städa upp, snart kommer min mormor på besök så vi lär ju diskutera prinsess-bebisen i några timmar. Estelle ska hon heta läste jag nu. Måste ändå säga att det är en väldigt fint namn, kul att de tog det och inte Sibylla.

Sen har Shoo Bre premiär idag, Simon har kallats lysande och ett fynd i recensioner, så om ni vill se ett fynd ska ni helt enkelt gå och se den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar