söndag 5 februari 2012

ni där

Jag kollade lite på min statistik här på bloggen, jag har ju ändå en del läsare. Eller alltså, det är ett tag kvar innan jag blir nästa Blondinbella, men det är ju fler än... 0. Ibland känns det lite som att jag skriver ut i tomma intet i och med det är extremt låg aktivitet bland kommentarerna. Kanske är det för att ni tycker att jag redan har sagt allt som är värt att nämna, att min text är fulländad. Vi kan hoppas att så är fallet. Men jag uppskattar feedback. Snäll feedback, vill inte få massa haters nu. Alla bloggare har tydligen haters, men inte jag. Nej nej, jag har bara lovers. Hoppas jag. Jag kanske är hatad i tysthet. Hemska tanke.

Anyho. Nu skriver jag inte denna blogg för att få någon uppmärksamhet från något håll utan endast för att jag tycker att det är fruktansvärt kul att skriva. Ni får gärna fortsätta läsa, det är ju alltid roligt att kunna underhålla någon liten stackare där ute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar