tisdag 15 februari 2011

Vad jag egentligen vill göra

Just nu finns det så himla mycket jag vill göra förutom att just skriva hemtentan.

1. Jag vill sitta på ett flyg mot ett varmt land, där jag ska vara lagom tills samma värme infinner sig i Sverige.
2. Vill kolla på massa lägenheter. Okej det gör jag ändå, har hittat en jättefin som jag redan har flyttat in i, i mitt huvud. Åh vad fint jag har det, ni får gärna komma och hälsa på! Hemnet.se är min nya bästa vän. Det bästa är att när man söker där kan man själv välja vilka lägenheter den ska visa, liksom så att man slipper bli kär i en lägenhet för 10 miljoner.
3. Shoppa!! Allt möjligt, kläder, skor, väskor, smycken, allt går bra så länge det är fint.
4. Internet-fönster-shoppa. Kolla på alla USA sidor för att lägga beställningar till föräldrarna som ska till New York.
5. Något annat kul, vad som helst nästan.

Huvudvärk har jag också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar