söndag 13 februari 2011

Sunday bloody sunday

Söndag. Inte ångest-söndag faktiskt. Bra söndag, rätt så iallafall.
Har pluggat, promenerat, konverserat och druckit många koppar kaffe. Efter lite tjat fick jag massage av Jenny, så nu är jag i det där härliga avslappnade läget som man blir av massage. Ååååh. Skulle vilja ha en privat massör som masserade mig minst en gång om dagen, gärna precis innan jag ska sova.
För er som inte vet är Björn väldigt duktigt på massage. Hur vet jag det? Jo, första gången vi träffades masserade han Trolles ben då Trolle hade ont och Björn var så duktigt. När Trolles ben var färdigmasserat så ville Björn massera mig. Jag lovar, han tjatade "klart du ska ha massage", så jag fick skön ryggmassage av Björn. Han var jätteduktig.
Sen fick han mig på fall och sen dess är det väldigt klent med frivilliga massager...

Jaja.
Nu ska jag fortsätta skriva på tentan, måste bli mer effektiv. Jag slöar i en timma, skriver en sida på 10 min, slöar en timme till och så håller jag på. Inte så effektivt.

P.S Jag kan skriva vad jag vill om Björn för han läser ändå inte min blogg. Vilket jag tycker är dålig stil, han ska ju vara mitt största fan. En gång sa han att han tyckte att jag skrev bra, men då var han tydligen tvungen att läsa. Nu väljer han bort att läsa min blogg, det är tydligen jobbigt. Kanske ska börja med högläsning som straff? En till sak, jag kallar honom Bumbibjörnen nu. Jag har fått tillåtelse för det. Min bumbibjörn <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar