lördag 19 februari 2011

Lördagsöl

Halli Hallå.
Idag är det lördag. Hade varit gott med lite lördagsgodis. Eller bara lördagsmiddag. Istället blir det LÖRDAGSÖL!
Lämnade in tentan i fredags, verkligen inte kul att lämna in något som man inte känner sig nöjd med, men men, ska inte tänka mer på det nu.
Efter tentainlämningen fikade jag och Josabeth (kul att Josabeths namn blir rödmarkerat och föreslår diabetes istället) i några timmar för att senare kolla läget på Myrorna. Läget var så att de hade ett par fina byxor för 45 kronor som blev mina. Lite långa i benen, men annars helt perfekt. Helt nöjd.

På kvällen var det partey, på NU! Drack lite öl och dansade tills jag inte hade några krafter kvar. Idag har jag inte gjort ett skit. Myst med Björn har jag väl gjort. Inte mycket mer.

Snart ska jag ta mig till Söder för att dricka lite lördagsöl med Josabeth och alla människor som skulle tänkas vilja följa med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar