söndag 27 februari 2011

lalalala

Halli Hallå.
Söndag i dag. Seminarium imorgon. Vet inte om jag är föreberedd nog. Har läst allting, men har ännu inte skrivit "reflection paper", tänkte kladda ned något nu.
Spelade Kinect igår som Björn köpte väldigt spontant på en promenad. Väldigt kul, men idag har jag ont i hela kroppen. Fattar ingenting, så otränad är jag väl ändå inte? Var väl någon muskel som jag aldrig använt som kom i kläm, för ont har jag iallafall. Pinsamt.

Oscarsgalan ikväll, tänker inte titta då den där tidsskillnades ställer till det. Hoppas att Winters Bone tar hem många priser och även Kings Speech. Colin Firth borde få pris för bästa manliga huvudroll iallafall. Har dock inte sett True Grit eller Black Swan, de hade fått många nomineringar de med. Får se imorn hur det går.

Så, nu blir det lite reflection paper för min del.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar