måndag 28 februari 2011

they dont love you like I love you

Seminariumet är avklarat. Check. Kan inte säga att jag gjorde min livs prestation, men sa lite iallafall. Tror att folk förstår min engelska, även om jag inte använder de mest avancerade orden eller meningarna. Det finns iallafall värre fall (vill inte peka ut någon men franskorna), det känns ju alltid skönt.

Saknar det vanliga gänget dock, vi alla lyckades välja helt olika specialkurser, så är med ett gäng främlingar. Miss my guys!

Idag har jag förövrigt åkt en buss som gick sönder, städat mitt rum, vilket var dumt då jag fortfarande har ont i ryggen. Vem börjar dammsuga när man dagen innan inte kunnat röra sig pga ryggont och fortfarande har ont? Jag tydligen. Jag undrar inte hur jag tänker, jag undrar om jag tänker överhuvudtaget.

Nu ska jag nog utse detta till en chillkväll så börjar jag panikplugga imorn. Ibland får man faktiskt bara vila.

P.S Ibland när jag ska skriva rubrik så skriver jag bara det som jag lyssnar på just då, alltså låttexten som jag hör just då. Som i det här fallet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar