tisdag 8 februari 2011

Update

Halli Hallå.
Idag är det redan tisdag. Har inte berättat om helgen ännu, den var helt super. Var på bio med Björn på fredagen och såg Kings Speech, den var väldigt bra. Dock tyckte jag att Winters Bone var snäppet bättre, men Kings var väldigt bra den med. De båda är nominerade till massa Oscars.
Lördagen var den stora dagen, Björn fyllde år. Det firades med dunder och brak. Jag lagade mycket mat och sen på kvällen kom det folk och sen var det partey. Trevligt värre.
Söndagen var det bara mys.

Igår började den nya veckan och jag hade en riktigt bra måndag. Började med seminarium, som jag tror gick ganska bra för min del, men tydligen var läraren inte nöjd med engagemanget från de två grupperna. Efter seminariumet lunchade jag med Malin och Minya i vanlig ordning på vårat stammis-espresso house, det var mucho trevligt, träffar inte dem så ofta längre då de har övergett statsvetenskapen för ekonomins värld.
På kvällen hade jag lite middag här med lite gammalt Vendelsömalm-folk, det var även det riktigt trevligt. Kunde inte fått en bättre måndagskväll eller bättre start på veckan.

Eller jo, det var precis det jag kunde. När jag loggade in på Mina Studier efter rykten om att "slutbetyget" på Statsvetenskap I kommit upp, såg jag att jag fått B på hela kursen. Måste säga att jag är sjukt nöjd. På en skala F-A känns ju B ändå som helt okej.

Idag ska jag städa och läsa. Har även tänkt att jag ska släpa mig till Friskis för att köpa kort där, får se hur det blir med den saken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar