fredag 25 februari 2011

Fredagsplugg

Halli Hallå FREDAG!
Fredagsmys är det som gäller. Har godis, cola och Essence of decision. Kan det bli bättre? Ja, det kan bli mycket bättre. Men måste verkligen läsa klart boken och ha analyserat sönder den och ha skrivit ett paper om den tills på måndag. Har lite över 100 sidor kvar, så medan Björn går ut på grabbkväll och röjer så sitter jag inne och läser. You gotta do what you gotta do.

Jag sörjer inte, kunde ha det sämre. Har haft en trevlig eftermiddag och kväll än så länge, lagat mat och ätit middag med Björn, värsta mys. Han hade sönder mina byxor, det var väl kanske inte lika kul. De spräcktes i grenen när Björn skulle kolla hur vig jag var eller något i den stilen. Hoppas Björn kan sy, för det kan inte jag.

Så nu ska jag väl sätta igång. ÅH, hur motiverar man sig själv till att läsa en fredagskväll? Hmm... när jag jobbar i FNskrapan i New York med att vara fredsförhandlare så lär det vara värt de förlorade fredagskvällarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar