lördag 11 september 2010

we dance to the beat

Halli Hallå.

Min fredagskväll var mycket spårad, ojojoj... Det vart både whiskey och...te. Ja, jag stannade hemma i soffan i hopp om att bli frisk, lika bra, verkade vara ganska kaosigt på grönan. Drack ytterst lite whisky för att det ska hjälpa mot förkylning och tro det eller ej, men jag mår bättre!

Mitt seminarium igår gick bra, hade läst allting och så. Jag var kanske inte den som pratade mest eller sa de smartaste sakerna, men jag pratade och sa lite halv-smarta saker. Till skillnad ifrån majoriteten i min grupp som sitter tysta som möss. Vet inte hur länge de har tänkt göra det, för seminarierna är examinerande, så säger man ingenting kan man ju inte bli godkänd...?

Anyho... Nu ska jag läsa lite till, ska läsa ha läst hela veckans läsning till onsdag för då ska vi börja med gruppuppgiften. Är i en grupp med två goa tjejer så kommer nog gå hur bra som helst.

Ikväll är det Sommar, som jag definitivt ska på! Lär bli galet mycket folk och galet bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar