onsdag 29 september 2010

naken

I natt drömde jag att jag gick omkring naken. Igen. Drömmer det för ofta.
Den här gången var jag i New York och shoppade. Istället för att klä på mig mina egna kläder efter jag provat de andra, gick jag helt enkelt ut naken ur affären. Där ute kommer jag på att jag är den enda som är spritt språngade naken och att det inte alls känns så bra.
Som tur är var min mamma med så jag bad henne att mig mina byxor som hon höll i, så sen hade jag byxor, men gick fortfarande runt topless.
Vet inte riktigt vad dessa naken-drömmar försöker säga mig. Stress? Att jag borde bli nudist? Eller tvärtom att jag ska klä på mig mer? Hmmmm....

Gissa vad jag ska göra nu? ......
Rätt svar: Hemtentan. WIHOOOO. Är inne på femte sidan, men måste skriva om en liten del, men är nog ändå rätt så bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar