söndag 5 september 2010

Sunday

Väldigt typisk söndag. Seg och ovärd dag helt enkelt.

Hade väldigt kul igår, Tanya söp ned mig. Hon bjöd på för många öl. Men kul var det, dansade massa till A.I.D.S glada musik. Gick med Jessan och Tanya till Odenplan och jag och Tanya vart supersugna på Lång Kyckling, så vi köpte en varsin kycklingburgare. Vi satt på BK i ungefär en timme eftersom jag fick den värsta magknipen på år och dar. Kunde inte röra mig. Efter mycket om och men var vi hemma hos Tani. Jag somnade med den stora nallen i min famn och sov så sött.

Idag sprang Jenny tjejmilen så åkte till Gärdet för att heja. Det är synd om Jenny, hon var i sjukt bra form och har tränat väldigt bra inför detta, men har varit sjuk hela veckan. Världens otur, Jenny blir verkligen aldrig sjuk annars. Men hon tog sig runt och sprang i mål, duktigt!

Imorn är det föreläsning om Demokrati, sen ska jag ägna hela eftermiddagen åt att läsa. Blir nog en bra dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar