torsdag 16 september 2010

aaahhhiiihhh

Jag är en trött gnu. Har varit mycket denna vecka, eller är ju alltid det, men denna vecka har varit värst so far.
Imorgon har jag och min grupp seminarieansvar och har till dess skrivit en gruppuppgift. Det har gått väldigt bra ändå, så känns det iallafall, hoppas bara att läraren håller med.

Nu ikväll ska jag lägga mig framför soffan och kolla på idol, som jag inte har haft tid med nån gång den här veckan, så nu jävlar.

Kommer vara så skönt imorn när vi är klara med seminariet... ååååh. Nästan så att man måste fira på nått sätt. Fast sen har jag ju 5 texter att läsa till tisdag, så får inte fira alltför mycket.
Den som har sagt att det är chill på universitetet, måste fått ett stort F. Det är inte chill. Det är aldrig någon vila, aldrig någon ro. När man är klar med en grej kommer nästa. Men det är ju roligt!

Nu, soffan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar