onsdag 29 september 2010

inte så nödvändigt

Har den här tjejen ett tråkigt liv som hela tiden måste uppdatera och skriver inget annat om sin tenta?
Ja, tänk för att jag har det. Har strykit allt annat i kalendern för just tentan. ÅÅHH. Har inte ens träffat Björn.

Imorn vill de se mig på föreläsning, första föreläsningen för Svensk politik, innan tentan ens är klar. Lite halvdan planering. Ganska många föreläsningar den här kursen, men inte så många seminarium, synd gillar det.

På fredag är det SVÄR-pub och I blame Coco på Berns. Sjukt beslutsångest, vill båda. I blame coco ser man inte varje dag och tycker hon är så bra, men vill ju ha pub med svär och bli kompis med fler statsvetare och så. Tror nog att jag börjar på svär och visar det sig att det är dö-trist, då åker jag till berns. Tror jag.

Tydligen var det inte bara morfars farbror i USA utav även hans faster... Det blir bara mer och mer spännande. Det forskars för fullt och morfar var helt övertygad om att det fanns lite sysslingar och sånt. Han kunde dock inte garantera att de var kända. Vet ju inte vilka de är än, så är ju svårt att säga. Det kan ju faktiskt vara så att jag är släkt mer Paris Hilton och har en lika stor rätt till det där arvet.
Linda Hillberg-Hilton - arvtagerska. Ja, det passar bra.

Juste, stor hurtbulle varning. Sprang idag med. Eller kanske inte ska säga att jag springer, jogga är väl mer rätt ord. Det spelar ingen roll, jag springer och det känns i mina ben.

Imorn måste jag sminka mig och ta på mig strumpor istället för tofflor. ÅHHH. Gillade ju att plugga hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar