måndag 27 september 2010

lite tenta

Tänkte bara informera om att jag har fått tentan nu. Fanns fyra uppgifter att välja på, jag valde den om gränser. Om ni undrade.

Jag har gått runt och trott att den ska vara på 10-12 sidor, men den ska tydligen bara på 8-9 och då absolut max 9. Är ju en faslig skillnad! Det här ska nog gå bra ska ni se. Har redan börjat och gjort lite mindmaps och börjat med inledningen, som jag förmodligen kommer skriva om, men ändå.

Vi fick även tillbaka våran gruppuppgift och vi fick HELT KLART GODKÄNT där godkänt var det bästa man kunde få. Roligt! Seminariumet, det gick bra det med. Var inte alls så inläst på texterna trodde jag, men på nått vis pratade jag massa ändå. Förutom om Nagel, verkligen ingen hade läst och fattat den texten. "Har ni några kommentarer om Nagel om vad han tyckte om det här?" Knäpptyst. "Nähä...Men han var ju inne lite på samma spår som Rawls, eller vad säger ni...?" Knäpptyst. Ingen ville säga ett skit om Nagel, så vi gjorde inte det.

Erika har fått hjärnskakning stackarn. Fick en boll i huvudet och det slutar så illa. Klent huvud eller bra spark?

Nu ska jag fortsätta studera och försöka sluta äta godis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar