torsdag 30 september 2010

blä

Hej och hå. Idag hade jag föreläsning. Sov bara lite. Gillar föreläsaren, tur att vi ska ha honom i de flesta föreläsningar. Kommer nog bli kul med lite svensk politik.
Efter föreläsningen träffade jag Jessica för lite lunch. I kön till matstället träffade vi på Sanna och eftersom vi tycker så mycket om Sanna fick hon äran att luncha med oss. Trevligt värre.
Vägen hem var mindre trevlig, min ipod dog på vägen in, så no music. Som om det inte vore nog hade en skolklass tagit upp nästan varenda säte på hela bussen. Var nog mer än en klass. Jag fick sitta i två hållplatser och det var inte ens rusningstrafik. Ovärt.

Ja, tentan. Känns som att allt jag gör och skriver är värdelöst. Har lite svårt att tro på mig själv just nu. Men jag gör väl mitt bästa, men frågan är om det duger...

Kanske ska ut och springa? Eller kanske benen behöver vila? HMM...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar