onsdag 8 september 2010

en onsdag

Hej och hå.
Mitt första seminarium gick bra, för mig iallafall. Över hälften hade inte läst de angivna texterna, så vi var ungefär fyra stycken som diskuterade. Läraren var själv väldigt med i diskutionen, kul! Jag är lite stolt över att jag var den första som tog ordet, lite modigt ändå. Alla var knäpptysta och jag hade ett bra svar på frågan så jag körde.

Idag var det föreläsning om Frihet som kändes lite överflödig, då hon tog upp exakt samma saker som stod i boken, inte så konstigt med tanke på att det var hon som skrev den. Träffade Sanna sen för lite lunch, very nice.
Imorn ska jag bara stanna hemma och läsa. Om ni har missat det, så är det mycket att läsa!

Jag och Björn firade ett år och tre månader i måndags. För ett år sen var tre månader värsta grejen, då gick på restaurang och grejer. Vi gick på nån kinesisk som Björn hade valt och jag hade inte hjärta att tala om att jag inte är så förtjust i just det, så jag åt och såg glad ut. Var en väldigt bra kväll.
Nu ett år senare känns ett år och tre månader inte värt att fira så stort, men helt klart värt att nämnas. För det är ändå ett bra tag, men det är inte svårt, för han är bäst i hela världen.

Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar