söndag 26 september 2010

En helg

Ser inte fram emot den nya veckan. Får hemtentan imorgon och har en vecka på mig. Tror att jag kommer ha full panik hela tiden. AAAHH IIHHH IIHHA AAAAH. Lite så.

Helgen har varit bra! Fredagen var det mys med Björnis och Trollis. Jag och Björn gjorde pizza och åt tills jag fick knäppa upp byxknappen.
Lördagen fortsatte i samma tecken, med muffinsfrukost/fika med Jessica. Mucho mucho mucho trevligt. Försökte även på att hitta jeans, gick sådär. Köpte en tröja istället.
På kvällen var det återigen mys, denna gång med Björn, Trolle och Måns. Vi spelade kaps, ett spel som är jättebra om man vill bli väldigt full väldigt fort. Sånt som de hittar på i Luleå. Vi kollade även på transformers och jag förstod coolheten med Optimus Prime.

Idag har det hänt grejer här hemma. Vi ska renovera och börjar med att flytta runt alla möbler. Min säng bor nu i jennys gamla rum och jag tog hennes, STORA, säng. Var då även tvungen att fortsätta städa och rensa, så tog ett bra tag, men nu är det fint.

Har pluggat lite också, har sista seminariumet imorgon i politisk teori. Lite tråkigt, har gillat våran lärare och den här kursen. Hoppas nästa blir lika bra.

Nu ska jag läsa klart, har 10 sidor kvar.
Lär skriva något panik-inlägg i veckan också...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar