lördag 1 oktober 2011

så kan det gå

Halli Hallå.
Vilket fint väder vi har, såhär den första oktober. Sådär så att man kan sitta ute utan jacka och dricka kaffe. Så skönt. Dagen till ära har jag varit på långpromenad i skogen och andats in den friska höstluften. Stängde av musiken och häpnades av hur tyst det var, helt knäpptyst. #Livetpålandet.

Igår hade jag första tillfället med Europapolitik, älskar den kursen redan. Torbjörn Larsson är bara för härlig. Alla sitter och verkligen lyssnar och tar in det han säger, de spelas inte wordfeud som på andra föreläsningar.

På kvällen åt jag middag hos Jessica, det var så trevligt så, trots att det spökar i hennes lägenhet. Lite senare begav vi oss hem till Petra där en mängd trevliga människor var samlade kring lite alkohol. Ytterst trevligt. När det var dags att åka vidare blev jag dagens pensionär och åkte hem och sov istället.

Ikväll ska jag fira en av mina äldsta vänner, alltså den jag har känt längst, det är inte så att hon är 80 år. Hon har fyllt 21. Så det ska firas! Kommer nog bli superkul.

Kvällens outfit: Prästfru.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar