måndag 24 oktober 2011

Jag är bra

Halli hallå!
Idag känner jag mig oövervinnlig. Som om jag kan klara vad som helst. Ge mig en uppgift och jag kommer att klara den, så känner jag. Jag känner mig bäst helt enkelt.
Varför då? För att jag är bäst. Nu ska vi inte ropa hej innan vi är över ån som man brukar säga, men det är ett faktum att jag klarade teoriprovet idag, 57 rätt. BAM. Jag var så nervös när jag tryckte på "avsluta prov" knappen och väntade på resultaten. Kan lova att alla i salen hörde mig när jag drog lättnadens suck. Så himla skönt att ha det avklarat. Nu ska jag bara klara av uppkörningen också. Kan bli svårt, eller inte med tanke på att jag just nu är bäst.

Med min nuvunna positiva inställning och överdrivt bra självförtroende så ska jag skriva på min hemtenta. Kommer gå hur bra som helst, för jag klarar allt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar