söndag 9 oktober 2011

Girls run the world

Who run the world? Girls. Who run the world? Girls. Girls run the world.

Kvällens slagord.

Hade det väldigt trevligt igår, åt sjukt god mat på Stockholms bästa thai, så sjukligt gott, vill typ äta där varje dag. Efter den sinnes goda maten drog vi vidare för att förtära alkoholhaltiga drycker. Kvällen slutade på Ace där Jocke spelade. Det är ju alltid kul. Lite dans och så blev det. Jag blev lite bitter mot slutet, alla var så fula av någon anledning.

Jag använde appen "fyllekameran" igår. Man ställer in en tid, sen ringer ett alarm och den början film. 12 timmar senare spelas filmen upp. Sedan ska man tänka efter. Min insikt är att jag verkar vara skitjobbig när jag är full.

Nu måste jag plugga innan jag ska åka och ha sushikväll. Mums.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar