söndag 30 oktober 2011

hej och hå

Söndag. Sista rycket på tentan och PM:et. Sista rycket nurå! Det ska nog bli bra ska ni se.
Imorgon sen ska jag börja packa. För att jag flyttar hemifrån till helgen. Fatta den grejen! Jag ska lämna mitt kära rum, som jag har bott i sen jag var 6 år, lämna huset jag har bott i 21 år, lämna Vendelsömalm... Vad har jag gett mig in på? Är jag verkligen redo?
Ja det är jag. Väldigt redo. Huset kommer stå kvar, jag kommer att komma och hälsa på. Har aldrigt haft så mycket för vendelsömalm egentligen, så kommer nog inte sakna det så fasligt.

Igår var jag och drack öl med Linn och Johanna. Det var så trevligt så. Det var även sista helgen som jag behövde åka långa långa vägen hem. Linn lovade även att lära mig att handla mat, göra listor och så. Det kommer nog bli bra det här!

Super.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar