tisdag 11 januari 2011

TAGGAD!

Nu har jag snart packad och klar (höhöhö). Lyckades till slut bestämma några outfits som var värda en resa till Berlin.
Har gjort allt viktigt som skulle göras, checkat in, skrivit ut boardingkort, växlat pengar, valt seminariegrupp, beställt litteratur, pussat på björn. Allt sånt viktigt har jag hunnit med, vem trodde det vid dagens början?

Nu har jag bara en sista viktig uppgift kvar, att somna och det lär nog bli den svåraste so far. Igår somnade jag strax innan tre och nu ska jag alltså åka hemifrån kl 3. HMMM... Lär ju bli lite som den gången i somras vi var på Gotland och skulle med färjan som gick runt 3. Sov någon timme innan, sov lite i bilen, sov på båten, sov på bussen, sov även lite på jobbet.

IHHHI JAG ÄR SÅ TAGGAD! Imorn kväll befinner jag mig i Berlin, troligtvis på en bar med en god öl i min hand och Josabeth brevid med och hon med en öl hon med. ÅH SÅ BRA DET KOMMER BLI!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar