måndag 31 januari 2011

gnu

Trött som en gnu. Ska nog satsa på att gå och lägga mig för att förhoppningsvis få en effektiv läsdag imorn.

Idag hade jag seminarium, gick bra, var återigen bra lärare och intressanta diskussioner. Håller verkligen med Linus om att boken kändes lite utdaterad, de flesta referenser var ifrån 80 och tidigt 90-tal... I statsvetenskap kan det vara svårt att sälja vidare sina böcker av den anledning att litteraturen byts ut så ofta. Så är det kanske på många kurser, men just statsvetenskapen, där måste böckerna skrivas om så fort någon viktigt politisk händelse sker. Kan tänka mig att det skrivs många nya böcker, eller kapitel nu med tanke på situationen i Egypten och Tunisen.
Jajajaja, efter seminariumet tränade jag, slavade på löpbandet, riktigt duktigt måste jag säga. Sen dog jag.

Imorn blir det som sagt effektiv läsning följt av middag och trevligheter med stats-gänget. Kommer bli awsome!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar