torsdag 6 januari 2011

rock n' roll queen

Hur gick det då med tentan och med sjuklingen? Inte superbra. Inte superdåligt. Skulle här vilja dra till med ett klassiskt "sådär". Det gick sådär. Tentan gick sådär och jag är fortfarande sådär sjuk. Inte lika sjuk som förut, utan hostar som en gnu och spenderar kvällen inomhus.

Har Björn här som sällskap och vi har spelat "dream day: wedding in manhattan", ett spel som man fick en 60 min prov av med min dator. Vi blen hooked. Vi spelade i 60 min, skrek "NEEEEEJ" när de tog slut. Laddade ned en ny prov. Funderar nu starkt på att köpa den för 8 dollar, men någonstans känner jag att det skulle vara en dålig affär. Men det var såååå kul.
Vi har lätt att fastna för spel, ett tag var det hospital tykoon och nu det här. Tur att det är dataspel och inte heroin måste man ju ändå säga.

Lyssnar nu på the subways, som jag fullkomligt älskade när jag var typ 16. Tänk hur cool man var då, be my rock n'roll queen liksom. Nu handlar allt om protesfabrikens stängsel, vart är jag påväg?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar