söndag 16 januari 2011

selleri-time

Jag är inte så mycket för nyårslöften. Funkar inte med att gå från partymode och allt vad det innebär till världens bästa människa på nyårsdagen. Lite för mycket pang på, man måste ge det lite tid att sjunka in. Nu har det varit 2011 i 16 dagar och jag har funderat på hur jag vill att året ska bli.
För att börja så kan jag nu erkänna att de senaste veckorna har det blivit mer alkohol, mer spårat än vanligt. Har älskat det, såklart, men tror att det är dags för några vita veckor. Eller iaf inte sånnadär dunderfyllor.
Har även blivit så himla mycket skräpmat och godis och äckel, så med start nästa vecka ska jag bara äta selleri. Och inte dricka öl, men det är väl förstått.
Jag ska även vara duktig med att träna, vara lite regelbunden. Funderar på att köpa kort på friskis. Betalar man pengar måste man ju gå, är för snål/fattig för annat.

Ja, det är väl min plan. Bli lite snygg, nykter och smal liksom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar