tisdag 25 januari 2011

En tisdag

Halli Hallå.
Idag har jag varit segstartad, tog ett tag för mig att öppna boken och läsa. MÅSTE upp tidigt och läsa imorn, åka direkt till biblioteket typ. Ska äta lunch med Jessica imorn, blir bra, slå två flugor i en smäll, äta och trevlig sällskap. Måste nog ta en sväng förbi Monki-rean också, verkar nu ha kommit in i sin extremt-billiga-fas, hoppas bara det finns något kvar. Måste dock läsa duktigt innan jag går dit.

Har tränat idag, med min kära mor. Det gick bra, var inte så otränad som jag trodde. Vill nog köpa ett månadkort på friskis och testa lite grupp-pass för att se hur jag gillar det. Friskis var nog billigast och ett av de få ställen man kan köpa 30-dagars kort. BEACH 2011 HERE I COME! Eller kanske mer; Nakenbad på emmaboda here I come! Brukar ändå inte bli så himla mycket strandstek för min del.

Var och firade Robin med massa fika och godis, trevligt värre.

Dålig grej: Har inte fått svar på hur det gick på tentan ännu. Har idag gått exakt tre veckor, men nada. Jag blir tokig. Har nu ställt in mig på ett F, men är sjukt trött på att leva i ovisshet. Hoppas på morgondagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar