måndag 24 januari 2011

Internationella App-dagen

Så har det varit helg och nu är det ny vecka och måndag och allt. Tiden går fort när man har roligt och tiden går även om man har tråkigt. Lite visdomsord såhär på måndagen om det känns långt till fredag.

Vad jag gjort, vad jag har jag sagt, hur har jag mått?
Min Björn-saknad har lindrats då jag spenderade den mesta av min vakna tid med honom torsdag till söndag. Även om jag mest har pluggat och Björn mest har spelat, så räckte det bra. I fredags drack vi lite lite öl med några av Björns vänner och i lördags var jag hos Elin på födelsedagsmiddag, mumsmums och grattis.

Idag var det seminarium, var inte jätteaktiv, men det var ett bra seminarium, bra ledare. Efter detta mötte jag Tanya för att leta present till hemlig person. Vi hittade mer än bara present. Vi lyckades även få 6 gratis minicupcakes, 8-bitars sushi för 40 kr och kaffe och blåbärspaj för 25 kr. HUR BRA SOM HELST. Vi tackar Tanyas iphone och dessa awsome apps, vi dedikerar denna dag till "Internationella app-dagen".

I övrigt så har det hänt tråkigheter som jag inte alls känner för att skriva om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar