måndag 10 januari 2011

Nemo och sånt

Min helg har varit super. Superduper.
Fredags kvällen spenderades på Bonden i sällskap med Tanya, Jessan och ett gäng glada pojkar. Var inte där så länge, fick ont i huvudet och blev väldigt trött, men bra kväll ändå.
Lördagen sov vi länge och sen åkte jag hem och städade. Inte så intressant. Kvällen däremotm, ojojoj!
Det var den efterlänktade "Nemo-kvällen" hos Petra. Vi skulle kolla på Hitta Nemo och varje gång det sades Nemo på filmen, skulle det drickas shots. Det blev många shots. Vi hade regler och lag så att ingen dog, men blev väl minst 10 shots. Har aldrig varit med om ett sånt taggat gäng när det gäller filmtittande. När filmen var slut skrek alla "NEMO NEMO NEMO" och "ETT TVÅ TRE - NEMO OCH ROSÉ!". Stämningen på topp med andra ord.
Efter detta drog vi vidare till Ace där det var dans, men inte hela natten lång, efter ett tag ville Björn gå och jag hade återigen huvudvärk.
Var värsta duktiga tjejen som drack massa vatten hela kvällen, så var inte bakis. Himla skönt.
Söndagen, sov länge då med. Var på bio med Björn, såg Winters Bone, sjukt bra, men hemsk. Åt sen middag på Vapiano, sjukt gott, mumsmums.

Nu har Björn slut på sitt jullov och har återvänt till hästarna. För att trösta mig själv i denna ensamhet åker jag till Berlin på onsdag. Inte helt tokigt liv ändå.

Nu har jag massa att stå i, viktiga grejer, typ checka in, beställa böcker och få lite ordning och reda. Pöss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar