söndag 2 januari 2011

Lista över året som gick

Nu har jag tröttnat lite på att plugga, så tänkte göra THE LIST i lite traditions enlig anda.
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Yes. Massor.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
The one and only.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja, två jobbarkompisar :)

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej

5. Vilka länder besökte du?
England 2 gånger. Har varit väldigt klent med resande i år.

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Mer resor! Mer ledighet och spontanitet.

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
Kommer minnas många fina dagar.

8. Vad var din största framgång 2010?
Kom in på mitt förstahands val på universitetet, fick A i svensk politik. Lyckades få Björn att fortsätta vara kär i mig.

9. Största misstaget?
Tagit en eller två drinkar för mycket vitt ett eller två tillfällen. Eller näe, så här i efterhand kan man ju alltid skratta åt det.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Det är ju de där luftrören som har vart lite klena.

11. Bästa köpet?
Vill göra om frågan till "sämsta köpet": Hultsfredbiljetten. 1500 rätt ned i fickan på konkursförvaltaren. FML!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kurslitteratur. London. Alkohol?

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att jag kom in på mitt förstahandsval, fick a, Björn.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
ETT TVÅ TRE - FANTA O ROSÉ!

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Varit ledig och gjort ingenting och allting

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Man ska aldrig ångra det man har gjort, så inget.

18. Hur tillbringade du julen?
Med de jag gillar mest.

19. Blev du kär i år?
Fortsatte att vara lika stört kär som förra året.

20. Favoritprogram på TV?
Hollywood fruar, ung och bortskämd, morden i midsomer. Jag är inte coolare än så.

21. Bästa boken du läste i år?
Svensk Politisk Historia av Tommy Möller. NEEEEJ, men känns som att jag bara har läst kurslitteratur och den var rätt bra.

22. Största musikaliska upptäckten?
Håkans senaste.

23. Något du önskade dig och fick?
Inte för att verka tjatig, men kom in på mitt förstahandsval...

24. Något du önskade dig men inte fick?
En lägenhet.

25. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Var bakis och åt tacos.

26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Mer ledighet, mer tid åt alla jag tycker om.

27. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Nördig.

28. Vad fick dig att må bra?
Björn och fina stunder med fina vänner.

29. Vilken kändis var du mest sugen på?
... Håkan då.

30.Vem saknade du?
Har saknat Björn förskräckligt mycket när han varit borta.

31. De bästa nya människorna du träffade?
Massa telia-människor, massa SU-människor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar