söndag 2 januari 2011

Nyår

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.

Nyår alltså. HAHAHAHAHAHAHA.
Vilket nyår. Det började med middag hos Katta. Vilken middag! Det var förrät, varmrätt och massa efterrätt. Alla hade varit jätteduktigt och allt var jättegott och alla vart jättemätta.
Till tolvslaget gick vi upp på takterassen med fin utsikt över stan, tyvärr så snöade det väldigt extremt mycket så man såg inte så mycket raketer. Varje gång jag såg en raket så var jag tvungen att skrika "WOOHOOOO" av någon oförklaring anledning. Efter tolvslaget gick vi vidare i samlad trupp mot Lovisa. Där var det efterfest. Där hände något som jag inte riktigt kan förklara hur, men jag blev iallafall jättefull. Det var jättekul ett tag, sen fick jag och Björn för oss att gå och då hittade jag inte mina skor och blev lite deppig för det. Slutade med att alla hjälpes åt för att hitta dem och när de väl blev funna utbröt ett "Halleluljha".
Jag och Björn gick sedan hela vägen hem till honom, en sak som han inte minns och jag minns som "Björn jag orkar inte mer, nu sätter jag mig i snöhögen" "nej det är inte så långt kvar".

Igår hade jag väldigt ont i huvudet. Mådde illa. Var jättebakis. Herregud, hur kunde det gå såhär, jag drack inte så mycket? Jaja, nu mår jag prima och måste måste måste plugga. Tenta på tisdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar