lördag 22 september 2012

Uppis

Hej hej.
Här sitter jag nedbäddad i mysfilten och har godis och te som väntar, vilket lördagsmys. Jag har nyss kommit hem från ett dygn i Uppsala. Bästa Malin och Lovisa hade inflyttningsfest i sin fina lägenhet. Det var jätteroligt och jag drack jättemycket vin och hade jättekul. Imorse ville jag dö, men det hela löste sig fint med pizza framför Eva och Adam - fyra födelsedagar och ett fiasko.
Sen spenderade jag resten av dagen på rundvandring i staden, drack lite kaffe på ett mysigt café och tittade på kyrkan och så.
Jag hann även med att träffa Axel och gästa hans korridorshem där han bjöd på kaffe. Det där med att bo i korridor är inte min grej kom jag snabbt fram till. Det var otroligt stökigt och jag ville bara städa.

Ja, hade det jättefint i Uppsala iallafall, vill åka dit fler helger i höst. Nu lyssnar jag på Beyoncé, jag har en tendens till att göra det när jag känner mig lite emotionell. Jättekonstigt och otippat, men ibland får man vara sån också.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar